2. First days in Tamworth

22 januari 2019 - Kingswood, Australië

heey hallootjes,

how’s everybody doing?

Hier is het heerlijk! Na een lange reis ben ik afgelopen maandagochtend veilig geland in Sydney. Het was zo’n lange vlucht en aan het einde was ik het best zat, maar je moet er ook wat voor over hebben om down-under te vliegen :)

CADEBC51-8B33-4D1D-BE83-CC0317355AED

Daarna 6 uur gereden naar Tamworth... alles is zo mooi om te zien. Het is allemaal zo anders dan in Nederland and I love it so much!!

0C4E3E4D-6A84-499C-B48B-97E5FF65D676

Vandaag eerst lekker uitgeslapen :) ik weet trouwens niet of ik een jetlag heb. ik voelde me wel raar vandaag, alsof de tijd echt niet klopt, maar verder werd ik gewoon op een normale tijd wakker.

Ik heb met Kate de stad verkend, ’flip flops’ gekocht en veel ijsjes gegeten. Het is hier echt heel warm, moet er nog wel aan wennen. ‘S avonds lekker gezwommen in de achtertuin en met zn allen saboteur gespeeld.

B8D5D7AA-EEE9-4705-9CA1-9E13431278DD

De mensen in Australië zijn echt awesome! Iedereen hier is zo relaxed en zo vriendelijk. Heel anders dan in Nederland, maar op een goeie manier :) (no offence)

~ I’m too overjoyed by the warm weather to mind exposing my hideously out of shape winter body 💁🏼‍♀️ ~

CD04912E-140D-49D4-8F83-C74A8939CCC1

Ik ben er trouwens achter gekomen dat mn Engels niet echt goed is 😂 had het iets beter verwacht, dus heel teleurstellend maar dat moet helemaal goedkomen in deze 6 maanden

see ya‘ all later ❤️

1795E46F-0939-4AD3-90CC-E17815F9A93B

1. Karola Vink:
    22 januari 2019
    Nou... volgens mij komt het wel goed met dat Engels van jou! Héérlijk zeg flip flopping down the streets of Australia! Be food girl and enjoy ♥️♥️♥️!
  2. Inge:
    22 januari 2019
    Heel blij dat je goed bent overgekomen...leuk saboteuren...⛏⛏💰...en kan niet wachten op je selfies met cowboys 👩🏼‍🌾
  3. Arie van Dijk:
    Hoi lieverd,
    Heel leuk dat je ons op de hoogte gaat houden. Enne...... niet al te veel Engels hoor, maar wel leerzaam voor ons..... dat wel natuurlijk..... -:)
    Liefs van oma en opa en groetjes aan onze familie daar.
  4. Jolique:
    23 januari 2019
    Heeeyyy ik kan niet apart op iemands reactie reageren, dus dan maar even zo🙃
    Vind het heel leuk en gezellig om jullie reactie te lezen! 😍💁🏼‍♀️😌
  5. Cora:
    24 januari 2019
    Hi Jolique ! Leuk om je zo te volgen!
    De app is bijna overbodig 😉.
    Sneeuwvlokken zijn op de post gedaan richting down under en zullen je vast verkoeling geven 🤣🤣. Jij zou een paar zonnestralen richting Vlaardingen opsturen toch 😉😃.
    Heeeeerlijk genieten jij 😘!